À a fine di a 17th China International Stationery and Gifts Fair (Ningbo Stationery Fair) in u lugliu di questu annu, avemu vistu chì, cum'è a prima fiera di cartoleria à grande scala in u mondu dapoi u scoppiu di l'epidemie, i dati di diverse mostre sò sempre ghjunti. un novu altu. À u listessu tempu, l'avvenimentu hà rottu i cunfini di u tempu è di u spaziu, è cumpagnie straniere in parechji lochi in u mondu ùn anu micca lasciatu a so casa "nuvola" per negocià cù l'espositori. Semu pienu d'infurmazioni nantu à u sviluppu futuru di l'industria di cartoleria.
Cum'è un festival annuale di cartoleria riavviatu dopu à l'epidemie, a mostra hà righjuntu un record in scala è hà stabilitu un novu record per l'industria di cartoleria in a regione Asia-Pacificu. In un totale di 35.000 metri quadrati di cinque sale di mostra, un totale di 1107 imprese per participà à a mostra, stallate 1.728 cabine, 19.498 visitatori.
L'espositori venenu principarmenti da 18 pruvince è cità cumprese Zhejiang, Guangdong, Jiangsu, Shanghai, Shandong è Anhui, è imprese di Wenzhou, Duan, Jinhua è altre cinque zone principali di produzzione di cartoleria in a pruvincia di Zhejiang anu participatu à a mostra. L'imprese di Ningbo cuntavanu 21% di u totale. In Yiwu, Qingyuan, Tonglu, Ninghai è altre zone caratteristiche di a produzzione di cartoleria, u guvernu lucale hà da piglià a guida per urganizà è mobilizà l'imprese in l'area sottu a so ghjuridizione per participà à a mostra in gruppi.
L'espositori anu purtatu decine di millaie di novi prudutti, chì coprenu l'uffiziu di scrittura, strumenti di scrittura, materiale d'arte, materiale per studenti, materiale d'uffiziu, rigali, produzzione di cartoleria è equipaghji di trasfurmazioni è parti, chì implicanu tutte e categurie di l'industria di cartoleria è a catena industriale upstream è downstream.
A causa di l'impattu di l'epidemie, a maiò parte di i principali spazii di cartoleria anu assistitu à a mostra inseme. In questa mostra di cartoleria ningbo, in più di gruppi di Ninghai, Cixi, Wenzhou, Yiwu, Fenshui è Wuyi, Qingyuan Bureau of Commerce è Qingyuan Pencil Industry Association anu urganizatu 25 imprese chjave cum'è Hongxing, Jiuling, Meimei è Qianyi per participà à a mostra. per a prima volta. A cità di Tonglu Fenshui, cunnisciuta cum'è "a cità nativa di a fabbricazione di penne chinese", l'impresa di penne di rigalu di grande dimensione "Tiantuan" hè ancu apparsa in questa mostra di cartoleria, per trasmette u scopu di a marca di "lasciate a penna per capita di u mondu".
L'industria di l'esposizione di cartoleria di Ningbo hè ancu u primu nantu à a "nuvola". A sala d'esibizioni quadrata hè stallata in u museu per mantene in tempu reale l'acquistu in linea. Parechji espositori si riuniscenu in u nuvulu, è certi espositori cercanu novi modi per "diffusione in diretta" è "nuvola cù merchenzie". U centru di mostra Ningbo Stationery hà stabilitu una linea di rete speciale è una sala di videoconferenza Zoom per realizà a cumunicazione faccia à faccia trà i cumpratori d'oltremare è l'imprese domestiche. I dati raccolti in u locu mostranu chì 239 cumpratori d'oltremare da 44 paesi è regioni in u mondu terrà un video docking cù i fornitori participanti in u 2007.
Tempu di Postu: 16-Nov-2020